Indicatoren Online dienstverlening (Tevredenheid & dienstverlening)
- Beschikbaar sinds
- Laatste wijziging
Beschrijving
Utrecht in Cijfers is de online databank van de gemeente Utrecht. Hier publiceert de afdeling Onderzoek & Advies cijfers over de stad Utrecht en de Utrechtse wijken en buurten. Met Utrecht in Cijfers willen we alle geïnteresseerden in Utrecht laten zien hoe het feitelijk met Utrecht gaat. Utrecht in Cijfers is opgedeeld in thema's.
Binnen het thema 'Online dienstverlening (Tevredenheid & dienstverlening)' vindt u informatie over de volgende 7 'indicatoren':
- % geprobeerd gemeentebeleid te beïnvloeden via een melding openbare ruimte afgelopen jaar
- aantal bezoekers digitaal loket www.utrecht.nl
- aantal digitale aanvragen via website www.utrecht.nl
- aantal e-mails naar het Klantcontactcentrum (KCC)
- aantal social media berichten (Twitter, Facebook, Whatsapp)
- aantal volgers gemeente via sociale media (Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram, Flickr)
- aantal websitebezoekers www.utrecht.nl
Aantal indicatoren
Aantal indicatoren onder dit thema: 7
Bron
gemeente Utrecht; Onderzoek & Advies, gemeente Utrecht, Inwonersenquête
Gerelateerde datasets
Andere datasets die binnen dit thema vallen:
Visualisaties (1)
Distributie |
---|
Dashboard Tevredenheid & dienstverlening
Op de homepagina van Utrecht in Cijfers ziet u vier hoofdthema’s Bevolking & bestuur (rood), Fysieke leefomgeving (groen), Economie & inkomen (blauw) en Sociale leefomgeving (geel). Elk hoofdthema bevat een aantal onderwerpen. Bij Bevolking & bestuur gaat het bijvoorbeeld om de onderwerpen bevolking, bewonersparticipatie en dienstverlening. Wanneer u met de muis over het icoon ‘i’ gaat of klikt op dit icoon, verschijnt meer informatie over dat onderwerp. Achter het tabblad 'Over' is eventueel een handleiding te vinden bij het gebruik van de dashboards en databank. Gegevens en figuren in de dashboards zijn te downloaden als PNG, Excel of CSV.
|