Indicatoren Baliebezoek en telefonie (Tevredenheid & dienstverlening)
- Beschikbaar sinds
- Laatste wijziging
Beschrijving
Utrecht in Cijfers is de online databank van de gemeente Utrecht. Hier publiceert de afdeling Onderzoek & Advies cijfers over de stad Utrecht en de Utrechtse wijken en buurten. Met Utrecht in Cijfers willen we alle geïnteresseerden in Utrecht laten zien hoe het feitelijk met Utrecht gaat. Utrecht in Cijfers is opgedeeld in thema's.
Binnen het thema 'Baliebezoek en telefonie (Tevredenheid & dienstverlening)' vindt u informatie over de volgende 4 'indicatoren':
- % telefonische bereikbaarheid Klantcontactcentrum (KCC)
- aantal baliebezoeken Stadskantoor en Wijkservicecentra
- aantal telefoontjes naar gemeente
- aantal telefoontjes naar gemeente via 14030
Aantal indicatoren
Aantal indicatoren onder dit thema: 4
Bron
gemeente Utrecht
Gerelateerde datasets
Andere datasets die binnen dit thema vallen:
Visualisaties (1)
Distributie |
---|
Dashboard Tevredenheid & dienstverlening
Op de homepagina van Utrecht in Cijfers ziet u vier hoofdthema’s Bevolking & bestuur (rood), Fysieke leefomgeving (groen), Economie & inkomen (blauw) en Sociale leefomgeving (geel). Elk hoofdthema bevat een aantal onderwerpen. Bij Bevolking & bestuur gaat het bijvoorbeeld om de onderwerpen bevolking, bewonersparticipatie en dienstverlening. Wanneer u met de muis over het icoon ‘i’ gaat of klikt op dit icoon, verschijnt meer informatie over dat onderwerp. Achter het tabblad 'Over' is eventueel een handleiding te vinden bij het gebruik van de dashboards en databank. Gegevens en figuren in de dashboards zijn te downloaden als PNG, Excel of CSV.
|