https://utrecht.staging.dexcat.nl/dataset/indicatoren-baliebezoek-en-telefonie-tevredenheid-dienstverlening-

Indicatoren Baliebezoek en telefonie (Tevredenheid & dienstverlening)

  • Beschikbaar sinds
  • Laatste wijziging

Beschrijving

Utrecht in Cijfers is de online databank van de gemeente Utrecht. Hier publiceert de afdeling Onderzoek & Advies cijfers over de stad Utrecht en de Utrechtse wijken en buurten. Met Utrecht in Cijfers willen we alle geïnteresseerden in Utrecht laten zien hoe het feitelijk met Utrecht gaat. Utrecht in Cijfers is opgedeeld in thema's.

Binnen het thema 'Baliebezoek en telefonie (Tevredenheid & dienstverlening)' vindt u informatie over de volgende 4 'indicatoren':

  • % telefonische bereikbaarheid Klantcontactcentrum (KCC)
  • aantal baliebezoeken Stadskantoor en Wijkservicecentra
  • aantal telefoontjes naar gemeente
  • aantal telefoontjes naar gemeente via 14030

Aantal indicatoren

Aantal indicatoren onder dit thema: 4

Bron

gemeente Utrecht

Gerelateerde datasets

Andere datasets die binnen dit thema vallen:

Downloadbare bestanden (1)

Visualisaties (1)

Kenmerken

Classificaties
Geen
Thema
Bestuur
Updatefrequentie van de data
Jaarlijks

Contactgegevens

Naam
Onderzoek & Advies
E-mail
onderzoek@utrecht.nl

Eigenaarschap

Bronhouder
Onderzoek en Advies
Onderzoek & Advies onderzoek@utrecht.nl
Uitgever
Utrecht http://standaarden.overheid.nl/owms/terms/Utrecht_(gemeente)
Broncatalogus
/